Mi történik, ha nem kapom meg 1 percen belül a visszaigazolási e-mailt?
Amennyiben foglalását követően a visszaigazoló e-mail nem érkezett meg Önhöz, kérjük ellenőrizze postafiókjában a promóció- illetve a levélszemét (SPAM) mappát. Ha a visszaigazolás a promóció- illetve a levélszemét mappában sem található, úgy kérjük, hogy a hibát felénk a info@hotelio.hu e-mail címen jelezze.
Mi az az e-voucher/utalvány?
Online átvételi mód, azaz az opció kiválasztása esetén e-mailben küldjük az utalványt és azt kell kinyomtatva leadni az érkezéskor a szálloda recepcióján.
Hogyan tudok időpontot egyeztetni?
A megrendelés elkészültét követően annak számára hivatkozva fog tudni időpontot egyeztetni a kapott elérhetőségeken, véglegesítés csak a befizetés után lehetséges.
Mit jelent az, hogy online lehet fizetni?
A rendszerünk segítségével a megrendelést követően lehetőség van az online bankkártyával történő fizetésre. Előnyei: gyors, egyszerű, biztonságos, és nálunk is azonnal megjelenik, így rögtön véglegesítheti foglalását.
Ajándékba szeretném adni!
Az utalvány nem névre szól, így az ajándékba adható. Az ajándékozott a későbbiekben az utalvány számára hivatkozva fog tudni foglalni.
Céges számlát szeretnék!
Az aktuális rendelkezések értelmében adószám nélkül nem adhatunk ki cégnévre szóló számlát, ezt megrendelése során tudja beállítani a céges adatoknál.
Más is átveheti az utalványt?
Az utalvány számára hivatkozva bárki átveheti az utalványt.
Sok gyermekem van, az elhelyezéssel kapcsolatban nem értem a felárakat!
Több gyermekes foglalás esetén kérje segítségünket! Várjuk levelét a info@hotelio.hu címre. Általában a gyermekárak a szülőkkel egy szobában történő elhelyezés esetén érvényesek a szálláshely adottságai szerint. A gyermekárak többnyire annyi gyermekre érvényesek, ahány felnőttárat fizető felnőttel kerülnek elhelyezésre egy szobában.
További kérdése lenne?
Ügyintézőink szívesen állnak rendelkezésére a info@hotelio.hu e-mail címen.